Zakupy kosmetyków w firmie Avon

Chcesz kupować produkty Avon taniej? A może chcesz sprzedawać kosmetyki i na tym zarabiać? Dołącz do Avon już teraz, wypełnij formularz rejestracyjny i zostań konsultantką Avon. Kupuj z rabatem do 40%, oszczędzaj lub zarabiaj, odbieraj fantastyczne prezenty, które otrzymasz już od pierwszego zamówienia. Bycie w Avon to zero zobowiązań i mnóstwo korzyści. Sprawdź już teraz co zyskujesz dołączając do firmy jako konsultantka Avon. Nic nie tracisz a zyskać możesz na prawdę wiele.

Własny sklep internetowy - Od czego zacząć?

 Na pewno wielu twórcom, którzy działają w internecie lub nawet osobom nie obracającym się w mediach chodzi po głowie swój własny sklep. Nie zawsze musi to być sklep stricte z logiem waszego bloga, waszej strony. Może to być coś co wcale nie kojarzy się z Wami, ale będzie oryginalne na rynku i się wyróżni np. sklep ze świecami. Od czego zacząć? 


Na pewno na samym początku musimy mieć chociaż mały zarys tego jak chcemy aby ten sklep wyglądał i co chcemy żeby w tym sklepie było. Bez tego nie ruszymy z miejsca. Nie warto myśleć o sklepie skoro nie mamy na niego pomysłu, bo coś robione na siłę najzwyczajniej w świecie się nam nie uda. Kiedy już wiemy co chcemy sprzedawać, jak mniej więcej to ma wyglądać to kolejną sprawą będzie coś nieuniknionego czyli założenie firmy do prowadzenia ewidencji sprzedaży w sklepie internetowym. Opodatkowanie, wystawianie paragonów czy faktur to podstawa każdego biznesu. Nie ważne czy prowadzimy piekarnie przy ulicy, czy mamy swój internetowy biznes. 


Gdy już mamy możliwość założenie sklepu to czeka nas projektowanie, najlepiej wtedy oddać taką robotę fachowcom, którzy są profesjonalni w tym co robią. Ja osobiście polecam AFTERWEB Przedstawiamy im jak chcemy aby to wyglądało, a oni robią tak abyśmy byli zadowoleni oraz tak aby nasz sklep dobrze wyglądał.


Co zrobić aby nasz sklep działał sprawnie?


Gdy już nasz własny sklep zaczyna działać to warto pomyśleć co my byśmy oczekiwali od sklepu w którym zamawiamy jakieś produkty. Na pewno profesjonalna obsługa klienta to must have w prowadzeniu biznesu. Ile razy natknęliście się na nie miłą panią ekspedientkę lub niedogadanie przez internet z właścicielem sklepu? Ja już wiele razy. Czym to skutkuję? A tym, że nie chciałabym więcej na tej stronie lub w tym sklepie robić zakupów. My raczej budując własną markę chcemy przyciągnąć klientów, a nie ich odrzucać. Czas wysyłki to również bardzo ważna rzecz, szczególnie w tych czasach gdzie paczka może trafić już do nas na następny dzień. Znam sprzedawców i sklepy, którym zależy na szybkiej wysyłce i jest to bardzo dobra decyzja. Zresztą chyba nikt nie lubi długo czekać na paczkę? Mam rację? Opisy zgodne wraz z produktem oraz dokładne zdjęcia to bardzo ważna sprawa. Kupują dajmy na to sukienkę, chcemy zobaczyć dokładnie jak ona wygląda, czy kolor będzie odpowiedni. W opisie powinno być wszystko dokładnie opisane zaczynając od materiału kończąc na wymiarach. Kupują w internecie nie mamy okazji przymierzyć danej rzeczy, więc chcemy jak najbardziej trafić w rozmiar, w fason oraz inne aspekty. Nikt raczej nie lubi takich niespodzianek. Ale gdy już niestety coś pójdzie nie po naszej myśli i dana sukienka nam się nie spodoba to musimy dokonać zwrotu lub reklamacji. To również powinno być dobrze opisane na stronie na czym to polega, jakie są warunki itp. aby wzbudzić zaufanie naszych klientów, którzy często boją się, że mogą być oszukani. No i na końcu coś ważnego to konsekwentność. Jeżeli mamy swój sklep internetowy to cały czas staramy się go ulepszać, trzymać swoich zasad, i nie odpuszczać po jakimś czasie bo zwyczajnie odrzucimy klientów.


Starałam się tutaj zawrzeć najważniejsze informacje co do prowadzenia swojego sklepu w internecie. Wiele twórców, którzy mają całkiem wysokie zasięgi tworzą swoje sklepy i bardzo dobrze prosperują w sieci. Może i ja kiedyś w przyszłości pomyślę o własnym sklepie. Czas pokaże.


Może Ci się spodobać

10 komentarzy

  1. Myślę, że mam kogoś komu mogę podrzucić Twój wpis. Znajoma właśnie planuje zacząc sprzedawać makramowe bransoletki, które sama robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. w obecnej sytuacji sklep internetowy to fajny pomysł, a Twój wpis rozjaśnia parę wątpliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie planuję zakładać sklepu internetowego, ale na pewno komuś przydadzą się te informacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za bardzo się na tym nie znam, więc w tych sprawach zlecam to specjalistom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie nie planuję własnego sklepu internetowego, kiedyś co prawda powstał mi w głowie taki zamysł, ale nie doszedł do skutku, a może powrócę do pomysłu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Założenie sklepu internetowego warto przemyśleć i zaplanować, szczególnie koszty. Nie wszystkie wydatki są konieczne od początku. Mój narzeczony pierwszy sklep zakładał jakieś 4 lata temu, teraz miesiąc temu dołożył do tego drugi i wiem, jak to wygląda "od kuchni" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatny wpis. Uważam, że trzeba włożyć sporo pracy i czasu, by założyć swój - zwłaszcza przemyślany - sklep. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znajomi właśnie maja zamiar założyć, dzieki wpisowi i ja im pomogę swoją wiedzą teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat interesuje się taką kwestią, jak obsługa sklepów internetowych i moim zdaniem jest to najlepsza opcja, aby troszkę obowiązków sobie odjąć. Podobno bardzo polecana jest firma https://flexls.pl . Może akurat właśnie ich warto wybrać? Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz na blogu oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych